Malaga - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Tine Van Buyten - WaarBenJij.nu Malaga - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Tine Van Buyten - WaarBenJij.nu

Malaga

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

08 Februari 2016 | Spanje, Málaga

Hey iedereen,

Eindelijk aangekomen op een TOP bestemming!!!
Deze morgen heel vroeg richting Zaventem vertrokken met een klein hartje, bagage en een kraslotje. Onderweg een tussenstop gedaan in Vilvoorde city om te krassen en de juiste reisboekjes mee te doen. Hiervoor dank, Wouter en Evi. En dan verder doorgereden naar de luchthaven, hiervoor ook dank Kevje.

Gelukkig moest ik nog even wachten, zo kon ik nog enkele dingen uitzoeken. Want eens op het vliegtuig: weg internet.

Voor de nieuwsgierige onder ons, wat zat er nu in de 'zwarte envelop'?
- 1 boardingpas voor vandaag naar Malaga,
- 1 coupon voor een slaapplaats in Malaga, in een kamer met 8 bedden,
- 1 coupon voor een slaapplaats in Alicante, in een kamer met 4 bedden.

Jaja, voor de goede lezers, ik vertrek niet terug vanuit Malaga, maar vanuit Alicante.... 450km verder. Tips hiervoor zijn altijd welkom.

Na een vliegreisje ben ik opzoek gegaan naar vervoer, want spijtig genoeg land het vliegtuig hier niet op het strand. Maar ook deze uitdaging is gelukt, wel met een tussenstop, allee ja.. ne stop of 4 te ver. Maar der rijden veel bussen, dus ik kon er ene terug nemen. Weeral een geluk dat ik met een goede portie gezond verstand geboren ben ;-)
Dan opzoek naar de juiste straat, check.
Dan op zoek naar de juiste nummer, dat was iets minder check, k zat maar een klein beetje verkeerd. Gelukkig zijn het hier vriendelijke mensen en kijken ze niet al te vreemd op als er ne rugzaktoerist in hun living staat :-!
K moest een beetje verder zijn....

In den hostel ook heel toffe mensen. K heb wel een kleine wijzig doorgevoerd, van een 8 personen kamer naar een 2 persoonskamer. Die mevrouw vond wel dat een verrassingreis enkel geslaagd kon zijn als ik op die grote kamer bleef. Maar Tine vond dat toch niet ze. Er s voor alles zijn tijd. K heb wel gratis ontbijt de volgende 3 dagen. Das ook mooi meegenomen.
Lang leve de feel hostel!!

Daarjuist nog even het stadje ingetrokken. Mooi, veel groen, gezellige straatjes, mooie haven, lekker tapas,.... t komt goed denk ik.
Volle zon 22°, wat moet ne mens nog meer hebben.

Ach ja, de winnaars zijn Patricia B, en tante Do.
Niet te veel verwachten, maar ik breng jullie zeker iets mee.

Groetjes Tine

• 08 Februari 2016 - 22:10

Winny:

Veel plezier en vergeet niet te genieten!

• 09 Februari 2016 - 09:08

Lizzy:

Ziet er goed uit. Geniet van je vakantie!

• 09 Februari 2016 - 18:34

Mieke:

Wauw! Een leuke bestemming... Geniet ervan!
    Als je in Alicante bent maak dan eens een ommetje naar Benidorm hé :)

• 09 Februari 2016 - 22:42

Joris:

Tof, Tine!
    Ben al benieuwd naar je verhalen...

• 12 Februari 2016 - 11:36

Sven:

Een perfecte locatie, Tine! Het zonnetje zal enorm deugd doen! Hier regen regen regen...