Laatste dag in Granada - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Tine Van Buyten - WaarBenJij.nu Laatste dag in Granada - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Tine Van Buyten - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Granada

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

15 Juli 2010 | Nicaragua, Granada

Hey,

t Was vandaag een avonuurlijke dag. Gelukkig want morgen zitten we de ganse dag terug op de bus.

We zijn deze morgend eerst gaan ontbijten in een plaatselijk café en daarna zijn we vertrokken richting Masaya om de vulkaan te gaan bezoeken.
Allez ja, de vulkaan...
Het zijn er een stuk of 3.
Echt de moeite. De vulkanen zijn niet meer actief, maar toch komt er stoom uit. Dit komt door de verdamping van de regen. We zijn ongeveer een 2 tal uurtjes onderweg geweest. Bloedheet was het en Tine had natuurlijk geen water bij, want dacht dat we alleen eens gingen kijken. t Ja dat heb je al je in slaap valt en de gids is aan het vertellen :-)
Maar het was de moeite, echt.

Deze middag zijn we nog iets gaan eten op het pleintje voor ons hotel. Hier ia (overdag) altijd zat te doen. Lekker gezellig.

Morgen vertrekken we vroeg met de bus terug naar Costa Rica. Hopelijk hebben we dit keer meer geluk aan de grens. Vorige keer hebben we 4 uur moeten wachten. Maar dat viel dan nog mee. De comions moeten minstens 4 dagen wachten.

Zo ik ga even zwemmem en nog een babbeltje doen met de noorderburen :-) t zijn echt sympatieke mensen.

Groetjes Tine en de Noorderburen

@ Annemie: het stukje vulkaan heb ik bij :-)
@ Bea: Leuk om de verhalen uit Temst te horen.
@ Moeke en Vake: Dan gaan jullie toch op reis, wanneer?
@ Kristof en Ellen: amuseer jullie en zeker tot bij francois :-)
@de rest: bedankt voor de toffe reacties.

• 15 Juli 2010 - 23:45

Jelle:

Dag Tineken, keileuke foto's! Sommige plaatsen lijken idd een beetje op Cuba. Normaal zou ik zeggen: "wie valt er nu in slaap...." Maar ik denk nie da ik daarover teveel moe zeggen... :-) Hopelijk valt de busrit van morgen een beetje mee en is niet te warm. Blijf maar veel fotokes maken en ons verder op de hoogte houden... Nog veel zwemplezier en de groetjes aan onze noorderburen! groetjes x JVD

• 16 Juli 2010 - 04:13

Moeke:

we vertrekken op 19 september voor 10 dagen. Dus de Jelle zullen we dan niet tegenkomen.Deze avond komen Annie en meme mosselen eten.We zijn gisteren een ijsje gaan eten in de nieuwe cremerie. Tis er ook gezellig maar geef ons maar een francoike.Dikke kus van vake en moeke. IK ga werken. ja ja die mensen bestaan er ook nog!!!

• 16 Juli 2010 - 05:10

Robby:

Hey,

Tine Die geen water bij heeft, hoe kan da nu! :-)
    Ben echt blij dat je het daar zo goed hebt en dat de noorderburen zo'n sympathieke mensen zijn. Er zijn echt prachtige foto's bij zene, maar de rest zullen we wel zien als je terug bent hé, want jou kennende zul je er wel een massa getrokken hebben. Tot met he volgende verslag hé!

Groetjes,

Robby XXX

• 16 Juli 2010 - 06:41

An M:

Leuk om je reisverslagen te lezen!

• 18 Juli 2010 - 10:50

Sven:

Dag Tine,
    De foto's zijn mooi en zeggen veel over de pracht van de lokale cultuur en hoe goed je het daar wel hebt. Ik zou zeggen: houden zo en hopen dat het weer nu wat keert. Hou je verder goed, maak nog veel leute met de groep en tot zeer binnenkort op eigen bodem (dan horen we alle verhalen wel bij een ijsje)! Groetjes !