vanalles - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Tine Van Buyten - WaarBenJij.nu vanalles - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Tine Van Buyten - WaarBenJij.nu

vanalles

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

26 Juli 2010 | Panama, Bocas del Toro

Hey iedereen,

ja ik weet het lang geleden, maar heb niet veel tijd. Nu ook niets dus geen lang verslag.

We zitten op deze moment in Panama. We zijn hier met de boot naartoe gevaren en ons hotel is op wandel afstand.

Vandaag zijn we naar de dolfijnen gaan kijken (en gezien), gaan snorkelen en naar het strand.
Zalig, want het is hier bloedheet.

Morgen vertrekken we terug voor onze laatste daagjes, spijtig, want het is hier super. Elke dag wordt het beter en beter.

Zo ik ga jullie laten, want der willen nog mensen op de computer.

Groetjes Tine

  • 27 Juli 2010 - 04:44

    Robby:

    Hey,ook al is het een kort verslagske, ik ben al blij je nog eens te horen! Leuk dat je daar zo'n supervakantie hebt en je daar zo goed amuseert, maar ik zal toch content zijn dat ge terug zijt zene! Allez, tot de zaterdag en voorzichtig zijn hé.Zie je graag en mis je! XXX

  • 27 Juli 2010 - 05:41

    Meme:

    hallo Tine,hoe gaat het er mee?Ik heb al uw verslagen gelezen. Uw moeke drukt ze voor mij af. De reis valt wel mee denk ik. De wachttijden niet meegerekend. Profiteer er nog maar wat van, het zal rap genoeg voorbij zijn. Ik wens u nog vele mooie dagen en reisgenot zonder te moeten wachten aan de grensposten.Hou je goed en tot ziens.
    meme

  • 27 Juli 2010 - 07:52

    Annemie:

    Dag Tine,
    Ik vond het heel leuk om zo je reis een stukje mee te kunnen beleven. Jammer dat het voor jou bijna gedaan is, nu de sfeer zo goed is. Maar..je zal wel genoeg opgeladen zijn om een heel jaar van de mooie herinneringen te kunnen genieten hé. En hier wachten ook veel mensen om je terug te zien....Goeie terugreis en tot in Temse.

  • 27 Juli 2010 - 14:36

    Bea:

    Dag Tine, morgen, woensdag, trekken we voor een weekje naar Duitsland: Boppard aan de Rijn.'t is maar 300km. Het ziet er een sjiek hotel uit.We kunnen er van alles doen: wandelen, bootje varen, kastelen bezoeken, klettersteigen en mountainbike (maar dat is niets voor mij)en hopelijk lekker eten en drinken.Maar daar ben ik wel gerust in. We zullen ons goed amuseren.Hans is met de 'chirovrienden' naar de Ardennen tot zaterdag of zondag. Die zal hem ook wel goed amuseren.Jij zal rapper terug zijn dan ons. Amuseer je nog wat voor de laatste dagen. Veilig thuis!

  • 27 Juli 2010 - 20:59

    Sven:

    Dag Tine, amuseer je nog de laatste dagen en een veilige terugreis hé! Wij zien elkaar wel de begin augustus want Jelle en ik vertoeven vanaf de 28e op Rhodos voor een weekje. Het was een heel fijne reisblog en koester al je mooie vakantieherinneringen. Groetjes vanwege SVEN

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Panama, Bocas del Toro

Costa Rica-Panama-Nicaragua

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2010

Het laatste verslagje

26 Juli 2010

vanalles

21 Juli 2010

Allemaal beesies

19 Juli 2010

Een dag van zweten en afzien

19 Juli 2010

Een dag van zweten en afzien
Tine

Actief sinds 05 Aug. 2009
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 126641

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 24 Juli 2016

Kirgizië

08 Februari 2016 - 14 Februari 2016

srprs.me

02 Juli 2015 - 19 Juli 2015

Sri Lanka

01 Juli 2014 - 15 Juli 2014

Montenegro -Bosnië Herzegovina - Kroatië

12 Juli 2013 - 28 Juli 2013

China: Van Beijin tot Shanghai

09 Juli 2011 - 30 Juli 2011

Marokko Avontuur

09 Juli 2010 - 31 Juli 2010

Costa Rica-Panama-Nicaragua

11 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

Flores tot Bali

Landen bezocht: