Het laatste verslagje - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Tine Van Buyten - WaarBenJij.nu Het laatste verslagje - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Tine Van Buyten - WaarBenJij.nu

Het laatste verslagje

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

29 Juli 2010 | Costa Rica, San José

Hey Iedereen,

Onze laatste nacht gaat in, spijtig maar ja.
We zijn ondertussen terug in Costa Rica aangekomen, meer bepaald in San Jose.

De vorige 2 dagen hebben we de grens overgestoken zonder al te lang te moeten wachten. t Was een beleefenis. De grens was een brug over een rivier. Maar de brug over de river kway was er niets tegen.

Daarna zijn we doorgereisd naar Cahuita. Een rasta stadje met veel regeamuziek. Echt leuk.
We zijn nog een keer naar het strand geweest, want het was daar bloedheet. Nog enkele dieren gaan spotten en het " nachtleven" onveilig gemaakt.
Vandaag zijn we dus in San Jose. Hier valt niet veel te beleven. Straks gaan eten, nog wat feesten en morgen om 14u vertrekken we naar de luchthaven.

Ja, t was een super reis.

Groetjes aan iedereen en nog eens bedankt voor de vele leuke reacties.
Tine

• 30 Juli 2010 - 01:48

Robby:

Hey, het was leuk je op deze manier een beetje te kunnen volgen. iedere morgen ben ik wat vroeger opgestaan om vol spanning je nieuwe reisverslag te kunnen lezen! Echt tof dat je zo'n super reis gehad hebt. Ik zal wel blij zijn om u terug te mogen verwelkomen op Schiphol zene.Een goede en veilige reis terug en tot zaterdag hé! XXX

• 31 Juli 2010 - 17:39

Isabelle:

Hey Tine,

Ik heb hier net een verslagjes-marathon opzitten. (Ben zelf nogal veel weg geweest,dus had niet de tijd om alles op de voet te volgen.) Het klinkt alsof je je geweldig goed geamuseerd hebt! Hopelijk verloopt de terugreis met IberiaMiseria ook een beetje vlot. Breng je foto's maar mee wanneer je komt knutselen, want ik ben echt benieuwd!

Groetjes,
    Isabelle