Allemaal beesies - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Tine Van Buyten - WaarBenJij.nu Allemaal beesies - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Tine Van Buyten - WaarBenJij.nu

Allemaal beesies

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

21 Juli 2010 | Costa Rica, Quepos

Hey iedereen,

We hebben er 2 super dagen op zitten, wel veel op de bus maar t was de moeite.

Eerst en vooral, we hebben de vulkaan niet zien lava spuwen. Dan is hij de hele dag zichtbaar en op het moment dat (s avonds) als hij zichtbaar moet zijn, tja gedaan.
Maar dat kon de pret niet bederven. Konden we vlugger gaat eten :-)

Gisteren hebben we een serieuze rit achter de rug. We zijn om 8 u smorgens vertrokken in het hotel en s avonds (in de gietende regen natuurlijk) tegen 18u aangekomen.
Tussendoor hebben we een stop gemaakt voor de krokodillen jacht.
We zijn met een bootje gaan varen en hebben super veel vogels en andere beesten gezien. t was geweldig.
In de rivier zwommen kei veel kaaimannen. Dus handen in de boot, of handen kwijt.

Vandaag hebben we een dagje in een natuurreservaat doorgebracht. Een uurtje stappen en 5 uur aan de playa. Super ontspannen en bruinen, een beetje zwemmem en beetje batmintonnen, een balletje trappen. Allez t was tof.
We hadden maar 1 probleem: te veel apen te veel wasbeertjes en te veel leguanen die met de het eten, rugzakken en dergelijke wouden gaan lopen van de zonnende mensen.
Wel grappig.

Ik denk dat we nu bijna alle dieren gezien hebben. Wacht maar als jullie de foto's zien. ( ik kan ze nu niet op de computer zetten, want k heb mijn fototoestel niet bij)
Wasbeertjes, leguanen, apen in verschillende soorten, luiaards, veel vogels, krokodillen, krabben,....

Jaja, t is hier de moeite.

Morgen rijden we door naar Dominical. Nog een badplaats.
k Zou graag gaan surfen, wie weet???

Groetjes aan iedereen,
Tine

mama van Marjolein: Ik zal haar veel groetjes doen.

• 22 Juli 2010 - 02:55

Robby:

Hey schatteke, ik kijk echt uit om je foto's te kunnen zien zene!Keitof dat je daar zoveel beesies gezien hebt en goed hebt kunnen ontspannen. Dinsdag zijn we zoals gewoonlijk naar het park geweest en hebben we met uw moeke en vake ne creme gaan eten! :-) Ik ga nu nog wa proberen slapen, want da is hier de laatste dagen weer gene vette geweest.:-( Tja, da edde dat ge weer met te veel bezig zijt hé! Groetjes en tot ...

• 22 Juli 2010 - 06:28

An M:

laat die foto's maar komen! veel plezier nog

• 22 Juli 2010 - 07:47

Annemie:

Hier zijn we weer..Ja, da's pas vakantie hebben hé! Uw conditie blijft zo te lezen wel op punt!Zal me vast moeten inoefenen( gewoon al voor het weekend met de collega's)Ben echt een stijve krab aan 't worden.Maar..binnenkort allé nog 9 dagen en Freddy heeft ook verlof!Dan kunnen we ook gaan fietsen en wandelen.Ben erg benieuwd naar je foto's hoor! Geniet maar verder en tot nog eens!

• 22 Juli 2010 - 08:20

Katrien & Kevin:

't Ziet er een toffe reis uit, kan me voorstellen dat hilarisch was 'stelende apen enzo'. Wij zijn gisteren ook een beetje op vakantie geweest, naar de Westhoek :-). Verder tellen wij af naar Berlijn en Santorini, 't wordt tijd!!! Nog veel plezier en voorzichtig zijn e :) x

• 23 Juli 2010 - 23:05

Tine:

Hey iedereen,

Ik kan niet inloggen op deze pc, het juiste programma staat er niet op. Een reisverslag volgt later, maar wanneer weet ik niet.
    We hebben vandaag surfles gehad. Super.
    Ik stond van de 2de keer al recht.
    Morgen vertrekken we naar Panama. k Ben eens benieuwd, want het zal weer aanschuiven worden aan de grens. Ze doen daar nog moeilijker dan in Nicaragua.
    We doen de reis in 2 dagen. Onderweg maken we een tussenstop.

Allez, k ga inpakken en iets eten.

Tot.....

Groetjes Tine

• 24 Juli 2010 - 06:13

Patricia Beeckmans:

hey Tine, geweldig hoor, zo door je reisverslag kunnen meegenieten. Tof dat er al een paar foto's opstaan. Ben terug van een aantal dagen Kopenhagen en een dagje Zweden. t was superleuk, heel mooi weer, veel gewandeld en een voormiddagje met de fiets door Kopenhagen... maar de zeemeermin is uitgeleend, ... ze is alleen te zien op een videoscherm. Amuseer je nog en tot binnenkort.

• 25 Juli 2010 - 16:34

Bea:

Juist terug uit Istanbul. Veel gezien: Haga Sofia, blauwe moskee, Topkapipaleis, grote bazaar, boottocht op Bosporus...We hebben wat kilometers afgelegd. En warm dat het was!! En volk dat er rondloopt in Istanbul, dat heb ik nooit gezien.Zo een mensenstroom. We hebben ons goed geamuseerd. Om af te sluiten gaan we nog iets eten in 'De Groene wandeling'. Klaas en Famke trakteren, dus dat kunnen we niet laten voorbijgaan hé. Groetjes