Toeristen :-) - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Tine Van Buyten - WaarBenJij.nu Toeristen :-) - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Tine Van Buyten - WaarBenJij.nu

Toeristen :-)

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

10 Februari 2016 | Spanje, Málaga

Hey hey,

Ik ben er weer om jullie lastig te vallen :-)
Eerst en vooral, t is hier goed. Heel goed zelfs, k heb al een beetje spijt dat ik morgen moet verhuizen. Allee ja, moeten,.... ik moet eigenlijk niets, maar ja...

Gisteren een free tour meegedaan op aanraden van de madame van den hostel. T was leuk, echt de moeite. Voor wie hier ook nog eens moet zijn, elke dag (in t weekend weet ik niet) start de rondleiding op plaza de la constitution om 11.00 spaanse tijd. Dat wil zeggen, t kan 5 minuutjes later zijn. Ze staan daar met ne blauwe paraplu en dan kan je gewoon aansluiten.
Op het einde geef je wat je wil.
Maar echt, t was goed. Wel veel vertelt, maar dat viel mee. T was niet saai.
Het duurde 2,5 uur en t heeft geen minuut verveeld.

S middags op aanraden van de gids eens naar castillo de gibralfaro geweest. Serieus klimmeke, maar weeral de moeite. Schoon uitzicht, leuke restanten, licht briesje ( juist niet weg gewaaid).

En dan wat inlichtingen gaan inwinnen om naar Alicante te vertrekken.
Optie 1, trein.... veel te duur, dan kan je beter het vliegtuig nemen. Een ticketje met Ryanair kost minder.
Dus optie 2, de bus dan maar,.... we zullen zien.
Ik vertrek morgen om 10.00 en kom daar om 17.00 aan. T is te hopen dat ze tussendoor eens stoppen om naar de wc te gaan.

Vandaag een dagje naar Benalmadena en Torremolinos geweest. Met het busje vanuit Malaga ben je daar op een klein uurtje.
Een leuke strandwandeling gedaan en dan terug met de bus. Dat laatse was nog niet zo evident. T was vooral moeilijk om de busstop te vinden. En zo veel berg op... amaai en dat met zo een temperaturen. T zweet stond overal.
Maar k ga niet zagen, bij jullie is het aan t stormen.

Zo dat was het weer. Hopelijk kom ik morgen aan en anders, daaaag :-)

Groetjes Tine

• 10 Februari 2016 - 22:28

Winny:

leuk om te horen. Veel plezier! Mocht je in de buurt van granada komen bezoek dan zeker het alambra. grtjs

• 11 Februari 2016 - 11:42

Bruno Verbeke:

Bedankt voor je berichtje. Leuk te horen dat het daar goed weer is. Sedert gisteren terug uit Burg Reuland : na 2 wandeldagen, 3 dagen regen, hagel, sneeuw, storm... dus verheug je dat je kunt zweten :-).