Tussen Monteverde en Granada - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Tine Van Buyten - WaarBenJij.nu Tussen Monteverde en Granada - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Tine Van Buyten - WaarBenJij.nu

Tussen Monteverde en Granada

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

13 Juli 2010 | Nicaragua, Granada

Hey Allemaal,

Leuk om te zien dat iedereen een beetje volgt.
We zijn ondertussen in granada (Nicaragua), maar we hebben heel wat meegemaakt.

Zondag zijn we na een rit van ongeveer 4uur aangekomen in Momteverde. Juist op tijd voor de match Nederland - Spanje. En inderdaad de oranjegekte sloeg al vroeg toe. iedereen in oranje t-shirts, dassen, beesies,....
En ja, de uitslag weet iedereen: verloren. k Heb enkele van mijn nieuwe vrienden moeten ondersteunen. Ze waren zwaar in shock. Voor de rest hebben we die dag niet veel meer gedaan. Het regende te hard en daarom konden we niet op nacht uitstap.
Maandag was het heel wat beter. We zijn naar de zipride geweest. Je klimt hoog in een boom laat je vast klikken en glijdt naar de andere boom. Zo een keer of 14, echt super.
Daarna zijn we nog een bruggentocht gaan doen in het oerwoud, maar je raad het al: te veel regen.
Gelukkig was het s avonds op tijd gedaan en zijn we nog op nacht tocht geweest. We hebben speelde wasbeertjes, een tarantula, wandelende takken,.... en nog veel meer gezien. t Was de moeite.
Vandaag hebben we bijna de ganse dag in de bus gezeten onder we naar granada. het vervolg is voor een andere keer. k ga eten. das ook nogd.

groetjes Tine

• 14 Juli 2010 - 01:39

Robby:

Hey, Leuk om je te horen en dat je al zoveel gezien hebt.Die zipride moet echt wel bangelijk geweest zijn, das ook wel iets voor mij! :-)Wel spijtig dat je daar al zoveel regen hebt gehad, maar ja,het is daar nie voor niks regenseizoen hé! Hier is het wel minder spannen,vrijdag moet ik naar dienen trouw en zaterdag met Katrien naar de vreemdelingenmarkt:-) maar da is het zowat.En voor de rest altijd maar werken awa!Allez, amuseer u daar nog en voorzichtig zijn hé schatteke! XXX

• 14 Juli 2010 - 08:46

Vake:

Dag Tine,
    Hier gaat alles zijn normale gang...
    Met de beestjes hier hebben we ook wat werk (poes nie veel thuis, vissen eten ons arm, de witte op vinkenslag).
    Ge zweet hier zelfs als je denkt.
    Vrijdag hebben we een 'jaarvergadering' met de buren (...Annie, Rudy & C°). De James zal op bivak zijn.
    We houden je blog in de gaten.
    Groeten, vake & moeke

• 14 Juli 2010 - 11:14

Katrien:

Hey,
    Ja ik had beloofd de Robby een beetje te entertainen e :) moest wel plechtig beloven geen 2kg druiven te kopen :p !!!
    Alle, amuseer u daar nog, veel groetjes x

• 14 Juli 2010 - 12:28

Ellen:

Hey Tine!!
    Ik heb net je blog ontdekt - echt super om je verslag te kunnen volgen. Man man, tarantula's, schorpioenen,... niet echt iets voor mij, maar tussen al die beestjes door valt er daar toch het één en 't ander te beleven. Vooral die zipride lijkt me wat :-) Veel foto'tjes maken zodat we over enkele weken ook wat kunnen opsnuiven van Costa Rica hé. Kristof & ik vertrekken zaterdag naar Brac (Kroatië), maar daarna spreken we nog es af hé!! Nog veel plezier daar aan de andere kant van de wereld & tot binnenkort!!!
    Grtzz,
    Ellen (& Kristof)

• 14 Juli 2010 - 13:08

Jelle:

Dag Tinken, zo te zien heb je al heel wat toffe dingen gedaan. Hopelijk krijgt ge snel wat beter weer! Vele groetjes en keep us informed... :-)

x

• 14 Juli 2010 - 13:22

Sven:

Dag Tine! Dit zijn leuke reisverslagen. Je hebt zo te horen al heel veel toffe dingen gedaan en hopelijk komt er nog meer van dat aan. Amuseer je nog met de groep en hou je goed hé!