Dag 1 in San Jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Tine Van Buyten - WaarBenJij.nu Dag 1 in San Jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Tine Van Buyten - WaarBenJij.nu

Dag 1 in San Jose

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

10 Juli 2010 | Costa Rica, San José

Hey iedereen,

Met het gedonder van de regen op de achtergrond typ ik het volgende verslagje.
We zijn gisteren, met een tussenstop in Madrid,geland in San Jose de hoofdstad van Costa Rica.
Op de luchthaven had ik al met enkele mensen van onze groep kennis gemaakt (5 mensen). Toffe bende, wel weer allemaal vrouwen en 1 man. MAAR geen Dirk.
In Madrid waren we met 6 en eens we in San Jose aankwamen waren we met 16. Bijna volledig.

We zijn in de bus gestapt en richting hotel gereden.
Daarna hebben we niet veel meer gedaan.
Zoals mijn nieuwe noorderbuurvrienden zeggen> Douche, pinnen, eten en slapen.

Om 9u30 werd ik wakker geklopt, mijn kamergenoot is ook toegekomen. Deze snel binnen laten en terug gaan slapen. Gevolg> wakker om 6 uur deze morgen, echt klaar wakker.

Deze morgen zijn we San Jose gaan bezoeken. Niet echt de moeite. Enkele bezienswaardigheden, maar niets extreem. Zoals in de lonley planet staat> het is omdat je het moet gezien hebben, maar er is niets aan.

Vandaag gaan we niet veel meer doen. Douchen, eten, een bartje en slapen. Morgen vertrekken we terug richting Monteverde, een hogergelegen dorp.
s Middags gaan we natuurlijk naar de voetbal zien en dan nog wat diertjes zoeken.
De gids heeft ons al gewaarschuwd. Niet meer zonder licht naar het tiolet s nachts en je schoenen uitkloppen voor we ze aandoen. Wegens spinnen en schorpioenen. Das weer iets voor mij....

Nog veel groetjes en tot....

Tine

• 11 Juli 2010 - 01:20

Robby:

Hey Schatteke,
    Tijdens dag 1 valt er meestal nog niet echt veel te beleven hé,das dan een dagske om wa te bekomen van de lang vliegtuigreis awa! Maar ik ben er van overtuigd dat da daar de komende dagen zeker nog gaat veranderen!:-)Ik zou zo zeggen,niet te veel aan die spinnen denken en dan zal da wel best meevallen zene!Als ge de tijd moest hebben, ik heb u ook een mail gestuurd met onder andere wat nieuws over het thuisfront.

Vele groetjes,

Robby XXX

• 11 Juli 2010 - 13:13

Moeke:

jij lijkt toch meer op mij dan je denkt hoor.Ik zou van die beestjes ook niets moeten hebben. Dikke kus van mij en ook van vake

• 11 Juli 2010 - 13:29

Bea:

In Temse is het te warm om veel te doen. Dus maken we er een heel luie dag van. Hans is naar Breda om naar de voetbal te kijken.We zijn dan wel échte Belgen maar nu supporteren we toch voor Nederland. In de koers slaat de oranjegekte ook beetje toe. Rabobank rijdt met oranje lintjes aan het stuur.Voor de medewerkers zijn er speciale oranje T-shirts gemaakt. Allé we zullen wel zien wie er wint. Volgens 'octupus' wint Spanje.
    Je weet toch wat je moet doen als je een beet krijgt van een spin of een schorpioen,hé? Anders vraag je dat maar dringend aan de gids. Oppassen hé!

• 12 Juli 2010 - 12:19

Katrien:

En? Zijn ze daar niet te slecht gezind na de verloren finale? :-p

Keep us updated...

Groetjes x

• 12 Juli 2010 - 12:44

Annemie:

Dag Tine,
    je gaat weeral leuke avonturen tegemoet en wat is het plezant om zo'n kansen te krijgen en te nemen !!We volgen vol spanning de rest van je " uitstapje ...!! "
    Veel groetjes en veel plezier !!!
    Annemie