Hot Hot Hot - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Tine Van Buyten - WaarBenJij.nu Hot Hot Hot - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Tine Van Buyten - WaarBenJij.nu

Hot Hot Hot

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

24 Juli 2011 | Marokko, Rabat

Voor we starten effe iets recht zetten, we zaten in Tinerih vorige keer :-)

Weer tijd voor een nieuw verslagje.
We hebben er enkele prachtige dagen op zitten.
Ik ben inderdaad verder geraakt dan het eerste putje, maar t was wel afzien. We zijn gaan wandelen in de bergen. Ons doel: een kort wandelingske van van 1,5 uur is uitgedraaid op 5uur. Even dachten we dat we de weg kwijt waren, maar we hebben enkele super speurneuzen in onze groep en alles kwam goed.
In de namiddag zijn we naar een palmerie geweest. Je kan dit vergelijken met een groene oase in het midden van enkele droge bergen. Super mooi!!

De volgende dag zijn we doorgereist naar de Dadeskloof. Dit is de mooiste wandeling tot nu toe. Watersandalen aan, bikini aan, rug zak boven het hoofd en wandelen wandelen maar. Tussen rotsen, door het water, door de planten echt super.
Onderweg een picknickje, echt zoals in de film.
Iedereen steendood, maar s avonds stond er nog een trouwfeest op he programma. Allemaal opgetut in een open- auto, veel lawaai, veel gelach. Weer een super evaring en een geslaagde dag.

Elke avond slapen we op het terras met een licht tot zeer zwaar briesje, goed voor de afkoeling.

Gisteren zijn we met 2 jeeps naar Ait Benhadou gereden, met enkele mooie tussenstops.
Aangekomen in ons "Hotel", zien we dat het eindelijk een zwembad heeft.
Deze nacht nog wel een kleine schorpioen-aanval meegemaakt, maar on Tine heeft der niets van gemerkt.

Vandaag neem ik even een pauze, de knie even laten rusten, zodat ik er morgen in Marrakesh terug kan invliegen.

Zo, ik zal voor Belgie een klein pakje zon opsturen. Want 40 tot 45 graden is wa veel :-)

Groetjes Tine

• 24 Juli 2011 - 17:32

Emmy:

Ja, stuur alsjeblieft een beetje zon op. Ben toch beetje jaloers als ik dat zo allemaal lees. Doet me denken aan mijn jokerreizen. Geniet er nog volop van. Zelfs van de hitte moet je genieten, 't is hier gene vette.
    groetjes

• 24 Juli 2011 - 19:07

Annemie:

Cold, cold, cold... Wat een verschil van temperatuur !!! We lezen dat je weer echt geniet van alles hé Tine. Leuk dit te lezen. Wel verstandig om af en toe eens een rustpauze voor je knietje in te lassen .
    Noor is vorige week 3 dagen komen logeren en deze week 4 dagen.... Tof maar wel vermoeiend en ik geniet er ook wel van hoor. Nog veel plezier en tot later.

• 25 Juli 2011 - 13:01

Aldegonde:

je telt al af he!
    vrijdag komen Hans en Annelies eten want Bea en Bruno zitten in Spanje. Die hebben ook mooi weer.tis hier wel wat aan het beteren. Hopenlijk is het vrijdag wat deftig want in het Blauwhof is er bbq.Tot zaterdag dan he. Laat nog eens weten om hoe laat.

• 26 Juli 2011 - 10:32

Jelle:

Tineken, da zie der weer een fantastische reis uit, hé! Geniet er maar goe van want hier is het idd een pak frisser. Have fun daar and don't let the bedbugs bite... (allé, de schorpioenen :p) grts X

• 27 Juli 2011 - 14:13

Winny:

Hoi collega, geniet nog maar want hier ist maar niks hoor. Ja die knie... dat komt wel goe zeker hé na t verlof!!